درب و پنجره upvc ارزان |پنجره دوجداره گروه صنعتی الماس کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
درب و پنجره upvc ارزان |پنجره دوجداره گروه صنعتی الماس کاشان
جمعه 18 آذر 1401 ساعت 12:48 | بازدید : 44 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

درب و پنجره upvc ارزان |پنجره دوجداره گروه صنعتی الماس کاشان

گروه درب و پنجره دو جداره UPVC نگین شرق با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب و پنجره upvc کاشان و درب و پنجره گروه صنعتی الماس با کیفیتی درخور توجه را در اختیار خریداران قرار می دهد. خط تولید پنجره دو جداره ما به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده و بدین ترتیب اتصال قطعات مختلف به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.
آشنایی با پنجره upvc  :
اکثر فعالان در حوزه صنعت ساختمان سازی و تولید کنندگان در عرضه ساخت ساختمان های تجاری و مسکونی طبق قوانین جدید مهندسی ( ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی کشور ) برای کاهش هزینه ها و صرفه جویی در کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی ساختمان های مسکونی و برج ها از نسل جدید پنجره ها یعنی پنجره های یو پی وی سی (UPVC  ) استفاده می کنند، همچنین اگر شما هم در زمینه صنعت ساختمان سازی  فعالیت دارید یا تصمیم گرفتید که از نسل جدید پنجره ها ی UPVC  استفاده کنید ، در ادامه مقاله ی آشنایی با پنجره Upvc  همراه ما باشید تا صفر تا صد این مدل از پنجره ها را بررسی کنیم. از ساختار و شکل گیری آن بگوییم، ویژگی های پروفیل upvc را بررسی کنیم، و با بررسی مزایا بفهمیم چرا این پنجره توانست تمام رقیب هایش را کنار بگذارد. پس برای کسب اطلاعات کامل درباره پنجره upvc در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.
تاریخچه پنجره دوجداره upvc
پنجره دوجداره برای اولین بار در سال ۱۸۳۵ توسط شیشه فروشی در شهر نیویورک ابداع شد. دلیل اصلی ساخته شدن پنجره دوجداره، جلوگیری از هدر رفتن حرارت در ساختمان ها بود.کشف Pvc یکی از اصلی ترین عاملی بود که باعث شد این پنجرهای دوجداره محبوب شود. pvc تشکیل شده از ۴۳% ونیل و ۵۷% کلر می باشد. این ماده یکی از اصلی ترین مواد تشکیل upvc است .
با گذشت سال ها متخصصین و طراحان پنجره pvc با تست روش های مختلف، به دنبال ساخت پنجره هایی با قابلیت عایق صدا و حرارت بیشتری بودند، تا اینکه در کشور آلمان متخصصین در سال ۱۹۶۰ با طراحی و ساخت پروفیل upvc یکی از اصلی ترین تغییرات را ایجاد کردند. امروزه پنجره دوجداره و یا سه جداره توانسته اند عایق بسیار مناسبی در برابر حرارت و صدا است.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :